Jednak chciałbym podzielić się wrażeniami, doświadczeniami jakie spotkały mnie w tym miesiącu...
Zacznijmy może od tego, że nie jestem zadowolony ze swojej pracy w tym miesiącu. Czuje lekki niedosyt. Dodatkowo mam wewnętrzne przekonanie, że zbytnio się leniłem co zapewne przełoży się na wynagrodzenie w tym miesiącu.
Jedyne z czego jestem zadowolony to poprawa statystyki związanej z ilością wykonanych telefonów, które przełożyły się na umówione spotkania. Zadowolenie może wynikać z tego, że w tym miesiącu na telemarketing przeznaczyłem tylko trzy dni, które przełożyły się na spotkania na cały tydzień.
Na chwilę obecną pracowałem tylko dwa tygodnie. Pierwszy przeznaczyłem na sprawy organizacyjne oraz telefonowanie a drugi (ten który właśnie się zakończył) na spotkania z Klientami. Pozostaje mi w sumie kilka dni na sfinalizowanie kontraktów z klientami choć nie jestem przekonany czy uda mi się to zrobić na tak zwany: " ten miesiąc" czy może przejdzie to już na maj.
Statystyka z telefonowania:
- ilość wykonanych telefonów: 130
- ilość umówionych spotkań: 11 / 29
Ilość umówionych spotkań to 11, jest to liczba, która jest dość istotna w celach motywacyjnych poprzez statystykę - o czym napiszę w następnym poście. Liczba 29 jest to liczba potencjalnych Klientów, którzy wyrazili początkową chęć spotkania, ale nie w obecnym terminie. Są to osoby, na których mam zamiar "popracować" w następnym miesiącu.
Co mówi mi ta statystyka?
Ogólnie robi się ją po to aby wiedzieć ile potencjalnych rozmów muszę odbyć przez telefon aby umówić się na spotkanie. W moim przypadku wychodzi to, po zaokrągleniu, 12 telefonów. Zachęcam wszystkich do prowadzenia takiej statystyki, która wydaje się być niezbędna w celu lepszego planowania oraz własnej motywacji. Konkretniej o tej statystyce zaraz napiszę w osobnym wpisie.
Spoko teoria :)
OdpowiedzUsuńW sumie ja kiedyś myślałem, aby podjąć pracę jako agent ubezpieczeniowy, ale jednak poszedłem w innym kierunku. Niemniej jednak interesuję się bardzo kwestiami ubezpieczeń. Miałem również okazję czytać o zgłaszaniu szkody z AC https://kioskpolis.pl/zglaszanie-szkody-z-ac-poradnik/ i jestem zdania, że jest to oczywiście bardzo ważna sprawa.
OdpowiedzUsuń