czwartek, 11 lutego 2010

Pierwszy wpis czyli dlaczego i o czym...

Głównym powodem założenia tego Bloga jest chęć pokazania ludziom wszelkich kulis, metod pracy w zawodzie jakim jest Agent Ubezpieczeniowy.
W internecie praktycznie nie jest możliwe znalezienie Bloga o tematyce typowo ubezpieczeniowej co mnie trochę dziwi ze względu na ilość agentów pracujących w różnych Towarzystwach Ubezpieczeniowych. Chcąc wypełnić lukę postanowiłem założyć własnego Bloga poświęconego ogólnie pracy jako Agent Ubezpieczeniowy.
Mam również nadzieję, że pisanie na Blogu będzie mnie motywować do cięższej i bardziej efektywnej pracy w tym trudnym zawodzie.
Jeśli chodzi o moją osobę to postanowiłem pozostać anonimowy ze względu na informacje, które mogą się tu pojawiać - nie chcę być powiązany z konkretną firmą ubezpieczeniową w oczach internautów choć normalnie jestem związany z jedną z firm działających na Naszym rynku ubezpieczeń na życie.
Pracę Agenta Ubezpieczeniowego wykonuje już ponad rok czasu. Obecna firma jest moim trzecim pracodawcą w tym segmencie rynku. Co ciekawe dopiero dwa miesiące temu zacząłem się bardziej interesować tą pracą... W pierwszej firmie każdy agent był skazany sam na siebie więc traktowałem to jako typową akwizycję. W drugiej firmie dostałem już porządny pakiet szkoleń, który niejako rozświetlił mi całą idee ubezpieczeń oraz ukazał różne aspekty tej działalności, z którymi chciałbym się podzielić z czytelnikami tego Bloga.
Podsumowując na Blogu będzie można uzyskać informacje z każdego dnia mojej pracy, metod pozyskiwania Klientów, technik sprzedaży, metod motywacyjnych i wszelkich zagadnień związanych z pracą jako Agent Ubezpieczeniowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz