W ostatnim czasie dużo wypoczywałem, przy okazji załatwiłem kilka istotnych spraw i nadszedł czas aby wreszcie zacząć pracować. Dla każdego nowego agenta ubezpieczeniowego ważne jest aby zacząć pracować aktywnie już od pierwszego dnia (teoretycznie zacząć powinno się znacznie wcześniej aby od pierwszego dnia przeprowadzać rozmowy handlowe).
Skupiłem się również na przygotowaniu swojej listy potencjalnych Klientów. Udało mi się zebrać ponad 1400 sztuk kontaktów. W przeważającej większości są to "zimne kontakty". Dodatkowo postarałem się o pewien układ z osobą, która została moim stałym źródłem referencji. Ze względu na charakter pracy tej osoby spodziewam się przynajmniej kilku dość wartościowych kontaktów w skali miesiąca.
Zaczyna się kwiecień, dlatego nadchodzący tydzień przeznaczę na przygotowanie się do "właściwej pracy". Wykonam trochę telefonów celem umówienia się na spotkanie. Postanowiłem tak zacząć gdyż nadchodzą święta co w moim przekonaniu nie będzie dobrym momentem na spotkania z Klientami - tym bardziej, że sam do końca nie wiem co będę robił na święta a co za tym idzie - jakim czasem będę dysponował w nadchodzącym tygodniu.
Stworzona baza potencjalnych Klientów pozwoli mi na codzienne wizyty w biurze (większość kontaktów z tego samego miasta) co przełoży się, w początkowym okresie, na systematyczność w wykonywaniu telefonów co z kolei powinno przełożyć się na liczbę spotkań.
Ważne w tej pracy jest wyznaczenie sobie pewnych celów (np. finansowych, liczba klientów) co pozwoli Nam zbudować mniejsze cele, które z kolei dokładnie wskażą drogę do ich wykonania. Jednak o celach, systematyczności i motywacji napiszę w kolejnym poście.
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuń